В КЗ «ЗСЗШІ «Джерело» ЗОР триває експеримент «Інтегроване навчання дітей з ООП в умовах загальноосвітніх класів», в яких навчаються учні з вадами слуху та порушеннями опорно-рухового апарату.
У ході
експерименту командою педагогів, яка опікується інклюзивним та інтегрованим
навчанням, Аушевим С.П., Шокарєвою О.Є., Драєвською С.А., Жуком О.А.,
Шаповаловою Н.Л.:
· розроблено механізм надання учням, які потребують особливої педагогічної корекції, психолого-педагогічних, медичних послуг та соціально-психологічного супроводу;
· впроваджено в практику роботи інноваційні навчальні методики, невід’ємною складовою яких є система реабілітаційних заходів;
· підготовлено методичні рекомендації для педагогічних працівників щодо використання інноваційних технологій інклюзивного навчання;
· проведено моніторинг результативності структурно-функціональної моделі інклюзивного навчання;
· апробовано системи соціально-педагогічного патронату та консультативно-методичної допомоги батькам дітей, які навчаються за інклюзивною формою;
· проведено круглі столи, науково-практичні семінари, конференції, інформаційні кампанії з питань інклюзивної освіти, зокрема координації зусиль школи, сім’ї, громадськості щодо її впровадження.
· розроблено механізм надання учням, які потребують особливої педагогічної корекції, психолого-педагогічних, медичних послуг та соціально-психологічного супроводу;
· впроваджено в практику роботи інноваційні навчальні методики, невід’ємною складовою яких є система реабілітаційних заходів;
· підготовлено методичні рекомендації для педагогічних працівників щодо використання інноваційних технологій інклюзивного навчання;
· проведено моніторинг результативності структурно-функціональної моделі інклюзивного навчання;
· апробовано системи соціально-педагогічного патронату та консультативно-методичної допомоги батькам дітей, які навчаються за інклюзивною формою;
· проведено круглі столи, науково-практичні семінари, конференції, інформаційні кампанії з питань інклюзивної освіти, зокрема координації зусиль школи, сім’ї, громадськості щодо її впровадження.
Наразі,
педагоги, які надають послуги дітям з інклюзивною формою навчання прийшли до
висновку, що саме добре знання специфічних методів роботи та вміння фахово
організувати корекційно-педагогічне середовище дозволили значно покращити
результати навчальної діяльності учнів та сприяли успішному включенню дітей з
особливостями психофізичного розвитку в загальноосвітнє середовище.
Немає коментарів:
Дописати коментар