«Ніхто не знає свої сили, доки їх
не використає ефективно» (Й. Гете)
Як відомо, педагогічна діяльність вчителя
багатогранна, але в навчально-реабілітаційному закладі «Джерело» виокремлюють
ефективні інноваційні підсистеми щодо: дидактики, виховання, управління,
громадської педагогіки та самовдосконалення дітей з особливими освітніми
потребами. А так як навчальний заклад розпочинає роботу з опрацювання нової
науково-методичної проблеми «Організаційно-педагогічні умови модифікації
реабілітаційного простору», зазначені інноваційні підсистеми
яскраво простежуються у Плані роботи навчального закладу
на п’ять наступних років .
План складається на підставі глибокого всебічного аналізу інноваційної
діяльності навчального закладу, в якому беруть участь експерти: директор, його
заступники, голови ШМО, кращі вчителі школи. Особлива увага надається
параметрам творчої інноваційної діяльності. Адже, як зазначив М.Поташнік:
«По-перше, інновація сприяє відпрацюванню вмінь вирішувати завдання,
орієнтуватися в нових умовах, долати труднощі; по-друге, стимулює розвиток
інтересів до діяльності, оскільки завжди пов’язана з відкриттям нового,
знаходженням раніше невідомого».
Тож, у
педагогічній діяльності вчителі «Джерела» будуть керуватись словами
М.Поташника, планом інноваційної діяльності, спираючись на педагогічний досвід,
адже, джерело всіх інновацій – у практиці.
Немає коментарів:
Дописати коментар