середа, 11 жовтня 2017 р.

Перша скрипка струнного оркестру завжди належить вчителю з інноваційним мисленням


«Ніхто не знає свої сили, доки їх
 не використає ефективно» (Й. Гете)

Як відомо, педагогічна діяльність вчителя багатогранна, але в навчально-реабілітаційному закладі «Джерело» виокремлюють ефективні інноваційні підсистеми щодо: дидактики, виховання, управління, громадської педагогіки та самовдосконалення дітей з особливими освітніми потребами. А так як навчальний заклад розпочинає роботу з опрацювання нової науково-методичної проблеми «Організаційно-педагогічні умови модифікації реабілітаційного простору», зазначені  інноваційні підсистеми  яскраво простежуються у Плані роботи  навчального закладу    на п’ять наступних років .  План складається на підставі глибокого всебічного аналізу інноваційної діяльності навчального закладу, в якому беруть участь експерти: директор, його заступники, голови ШМО, кращі вчителі школи. Особлива увага надається параметрам творчої інноваційної діяльності. Адже, як зазначив М.Поташнік: «По-перше, інновація сприяє відпрацюванню вмінь вирішувати завдання, орієнтуватися в нових умовах, долати труднощі; по-друге, стимулює розвиток інтересів до діяльності, оскільки завжди пов’язана з відкриттям нового, знаходженням раніше невідомого».
 Тож, у  педагогічній діяльності вчителі «Джерела» будуть керуватись словами М.Поташника, планом інноваційної діяльності, спираючись на педагогічний досвід, адже, джерело всіх інновацій – у практиці.

Немає коментарів:

Дописати коментар