Як пандемія «оздоровила» науково-методичні наради у «Джерелі»
Освітяни школи-інтернату погоджуються з філософською
думкою про те, що немає злого, щоб на добре не вийшло. Так, справді, пандемія
змінила в освітньому закладі більшість звичних рутинних практик, зокрема,
проведення науково-методичних нарад.
Педагоги школи-інтернату «Джерело» змогли дібрати актуальні та нагальні способи спілкування й розв’язання проблем, які задовольняють усіх. Адже в дистанційних форматах комунікації можна краще залучати педагога до співпраці, більше уваги приділяти конкретності й цілеспрямованості кожного меседжа вчителя.
«Дистанційний» досвід освітян «Джерела» міцно прижився у
школі-інтернаті, де створено нову систему координат, що допомагає зрозуміти
плюси і мінуси інноваційного формату освітянських нарад, а відтак підвищити
свою компетентність через:
– асинхронність: працівники «зустрічаються» за потреби, відпрацьовують
графік нарад максимально гнучким. Адміністрація пише електронний лист або
записує відео з актуальною інформацією, а педагоги спілкуються, дискутують у
режимі онлайн;
– уважність, де голос
кожного вчителя почутий. Педагоги можуть запропонувати своє бачення, як
поліпшити дистанційне навчання, зробити
освітній процес більш зручним та ефективним;
– гуманність: зв’язок між людьми, комунікація, соціально-емоційна
підтримка кожному освітянину.
І як результат - у
школі-інтернаті інтегрували в наради блоки на кшталт: «Помиляємося – значить
рухаємося вгору», «Піклуємось про свою кваліфікацію», «Будуємо методичний дім»,
«Актуальне та наболіле».
Високий рівень матеріально-технічного забезпечення
«Джерела» дає змогу стати провайдером та інноваційним осередком збереження
технологій. Досвід роботи школи-інтернату збагатився цифровим репозитарієм, в
якому накопичуються матеріали, не тільки
для методичних нарад, а й для впровадження дистанційних технологій в
освітній процес. В електронному архіві поряд з методичними рекомендаціями акумулюються й навчально-презентаційні блоки
та тематичні комплекси уроків.
Таким чином, можна
констатувати, що у «Джерелі» змогли адаптувати
традиційні зустрічі-наради до вимог нової реальності. І це дало змогу педагогам
впоратись зі стресовими чинниками. Відтак педагоги освітнього закладу почуваються
більш готовими до розв’язання освітніх проблем. Сподіваємось, що ці знахідки
знадобляться і тоді, коли школа-інтернат повернеться до звичних освітніх
параметрів.
Немає коментарів:
Дописати коментар