У «ДЖЕРЕЛІ» - ПЕРЕДНОВОРІЧНИЙ МЕТОДИЧНИЙ РИНГ
«Освіта – це храм, де одна розумна голова рятує тисячі і спрямовує талант на успіх»
(Сааді)
У методичному кабінеті школи-інтернату завжди збираються освітяни , щоб вирішувати не тільки нагальні проблеми, а й занурюватися у перспективи розвитку освіти дітей з психофізичними порушеннями.
От і наразі прихильники творчих дискусій ініціювали проведення педагогічної ради у форматі методичного рингу, щоб, спираючись на фундаментальні класичні знання освітніх технологій, наповнитись креативними ідеями, думками і бути готовими до інноваційних змін.
І, справді, щось нове забриніло в серцях у кожного з присутніх. Словесні поєдинки не вщухали ні на хвилину, за якихось годину-дві аудиторія просто випромінювала в освітянський простір надзвичайну енергію думок і почуттів.
Що й говорити, адже алгоритм освітянського форуму був немов усіяний справжніми перлинами зі скарбниці спеціальної педагогіки у контексті порушеної проблеми: «Роль творчого лідера в реалізації завдань щодо органічного поєднання класичних та інноваційних технологій у навчанні дітей з особливими освітніми потребами».
Задля реалізації даної проблеми присутні розділились на дві команди захисників власних ідей. Перша група – «Класичний меридіан» підтримувала стандартні освітні технології, друга - «Креативна піраміда» - сукупність інноваційних методів навчання.
Звісно, методичний ринг передбачав не тільки вільний обмін думками, активну суперечку, а й – демонстрування фактів, закономірність логіки мислення, уміння доводити своє бачення на зазначену проблему.
Протягом шести раундів можливо було простежувати всю хронологію творчої зустрічі. Інсайти - несподівані, частково інтуїтивні пориви до захисту власних ідей , включали: і спорудження «будинку» для творчого лідера з використанням Lego-технологій, і формування неординарної характеристики лідера, і оволодіння компетенціями щодо різноманітних освітніх технологій, і творчий звіт педагогів-новаторів, і створення аматорського відеофільму «Освітянський експрес», і виконання кожною командою власноруч написаної оди «Творчий лідер».
Заключними акордами педагогічного альфреско стали : філософсько-лірична мозаїка «Шлях до зірок», екранізована хроніка професійного спілкування освітян та чайна церемонія «Від творчої спраги – до дружнього спілкування».
Методичний ринг допоміг кожній з команд зламати стереотипи, віднайти через діалоги, дискусії нове, раціональне зерно, яке неодмінно проросте на педагогічній ниві «Джерела" та надасть змогу гідно відповісти на нові освітні виклики.
Немає коментарів:
Дописати коментар