У «Джерелі» - методичний тиждень «Майстерність без меж»
Протягом одного із лютневих тижнів у школі-інтернаті відбулася своєрідна мандрівка по методичному мегаполісу з презентацією нестандартних, інноваційних уроків, виховних заходів, засідань творчих груп, семінарів тощо.Головними трендами тижня стали: міксування досвіду педагогічних працівників; використання інноваційних платформ та методичних кейсів; виокремлення моделі персоналізації в освітньому просторі школи-інтернату; виховання лідерів, креативних особистостей.
У рамках методичного тижня проведено: виставку досягнень педагогічної майстерності освітян школи-інтернату; засідання круглих столів вчителів методичних об’єднань «Від креативного вчителя – до розвитку творчого потенціалу учня»; засідання творчої групи з проблеми: «Як удосконалити систему роботи з обдарованими учнями?» (керівники Сапальова Н.Г., Стешенко І.М.); семінар «Як створити якісний STEAM-простір» (Жук О.А., Крохмаль Н.Б.); арт-заняття для педагогів «Кольорові мрії мого життя» (Драєвська С.А.); інноваційний урок - літературно-географічна кав’ярня «Життєвий і творчий шлях Ліни Костенко» (Шокарєва О.Є., Жовтяк Г.К.); виставку особистих портфоліо педагогів Шокарєвої О.Є., Жовтяк К.Г., Власової О.В, Кривонос А.В, Драєвської С.А., Котій І.М., Куртяник А. І.; презентації буклетів, посібників, публікацій, розміщених у фахових виданнях.Творчий тиждень став майданчиком відкритих переглядів цікавих заходів освітян школи-інтернату, а педагоги були налаштовані на творче вираження професіоналізму та презентацію власного досвіду. Методична мандрівка продемонструвала, що освітяни «Джерела» володіють справжнім секретом успішності, адже кожний педагог школи-інтернату – це майстер, у якого свій стиль, свої методи і прийоми, які напрацьовуються протягом усієї педагогічної діяльності.
Тож, хочеться побажати педагогам «Джерела», щоб галерея
перемог з кожним роком ставала яскравішою і постійно поповнювалась
новими ракурсами, а самоосвітні кейси та портфоліо – сучасними методами й
прийомами, інноваціями й інтеракціями, що, в свою чергу, сприятиме успішній
реалізації науково-методичних надбань та модернізації освітнього процесу в
школі-інтернаті.
Немає коментарів:
Дописати коментар