Досвід інновацій проростає могутнім корінням у «Джерелі»
Динаміка
освітнього простору школи-інтернату
«Джерело» допомагає створювати нове педагогічне бачення та здійснювати ефективні
зміни в навчанні та вихованні дітей з особливими освітніми потребами. Задля
популяризації таких змін повсякчас бажаними гостями в «Джерелі» є слухачі
курсів кафедри менеджменту освіти та психології ЗОІППО під керівництвом
старшого викладача Чемодурової Юлії Миколаївни.
За
традицією, познайомити слухачів-екскурсантів не тільки з духом і правдою історії
заснування школи-інтернату для глухонімих дітей, а й її сьогоденням були
покликані справжні патріоти освітнього закладу -
педагоги Васильєва Т.С. і Пивовар М.О., які акцентували увагу не лише на історичних фактах, а й на професійних досягненнях освітян «Джерела».
педагоги Васильєва Т.С. і Пивовар М.О., які акцентували увагу не лише на історичних фактах, а й на професійних досягненнях освітян «Джерела».
Зазвичай,
групу слухачів супроводжувала психолог школи-інтернату Драєвська С.А, яка продемонструвала
не тільки власні напрацювання, моніторингові дослідження дітей із
психофізичними порушеннями, а й провела тренінгові заняття, дискусії тощо.
Відчути
себе новатором, раціоналізатором, майстром своєї справи була можливість у
педагогів: Супрун М.В., Флюр Ю.О., Дудченко Т.М., Коваленко Л.В., Хупавки Н.М,
Пономар А.Є. під час уроків та занять, на які завітали гості. Присутніх у
черговий раз здивували умови для творчих пошуків, випереджувальна прагматична
функція освіти дітей з порушеннями розвитку в «Джерелі», що дозволяє будувати
моделі майбутнього в спеціальній освіті.
Чому
ж настільки актуальний освітній заклад «Джерело»? Це питання ми поставили перед
педагогами, психологами, які відвідали школу-інтернат. І отримали таку
відповідь: «Ваші освітяни наперед бачать, що вони будуть робити завтра, що вони
будуть робити протягом навчального року й кількох навчальних років поспіль".
І саме ці перспективи творчого розвитку всього колективу і кожного педагога зокрема, дають змогу розкрити таїни новаторсько-інноваційних лабораторій освітнього закладу, а кожного вчителя виводять на щасливу стежину творчості.
І саме ці перспективи творчого розвитку всього колективу і кожного педагога зокрема, дають змогу розкрити таїни новаторсько-інноваційних лабораторій освітнього закладу, а кожного вчителя виводять на щасливу стежину творчості.
Немає коментарів:
Дописати коментар