Впровадження STEM-освіти – один із шляхів модифікації інформаційного простору «Джерела»
У вік глобальної компетентності
STEM-освіта набрала в
Україні неабиякої популярності. Освітяни «Джерела» і учнівський колектив не
стоять осторонь цього процесу. Школярі не лише засвоюють знання за допомогою STEM-технологій, а й розробляють
цікаві проекти, вчаться спілкуватися, працювати в команді, і, взагалі, -
вирішувати проблеми в контексті потреб суспільства. Вчителі Жук О.А., Панфілова
Г.М., Супрун М.В., Жовтяк Г.К. здійснюють постійний пошук ефективних методичних
підходів і технологічних рішень у реалізації завдань STEM-навчання.
Завдяки інтегрованим заняттям,
які впроваджують педагоги Іванова І.Л., Шаповалова Н.Л., Перегуда С.В., учні з
особливими освітніми потребами мають можливість не лише відчувати дух наукового
пізнання, занурюватися у практичні дослідження, а й вчаться конструювати комплексну
картину навколишнього світу з окремих розрізнених фактів, спираючись на реальні
життєві кейси.
Тож, переконаймося разом : і
освітяни, і учні, що наука – найважливіший чинник перетворення дійсності.
Немає коментарів:
Дописати коментар