неділя, 23 грудня 2018 р.


Впровадження STEM-освіти – один із шляхів модифікації інформаційного простору «Джерела»

У вік глобальної компетентності STEM-освіта набрала в Україні неабиякої популярності. Освітяни «Джерела» і учнівський колектив не стоять осторонь цього процесу. Школярі не лише засвоюють знання за допомогою STEM-технологій, а й розробляють цікаві проекти, вчаться спілкуватися, працювати в команді, і, взагалі, - вирішувати проблеми в контексті потреб суспільства. Вчителі Жук О.А., Панфілова Г.М., Супрун М.В., Жовтяк Г.К. здійснюють постійний пошук ефективних методичних підходів і технологічних рішень у реалізації завдань STEM-навчання.
Завдяки інтегрованим заняттям, які впроваджують педагоги Іванова І.Л., Шаповалова Н.Л., Перегуда С.В., учні з особливими освітніми потребами мають можливість не лише відчувати дух наукового пізнання, занурюватися у практичні дослідження, а й вчаться конструювати комплексну картину навколишнього світу з окремих розрізнених фактів, спираючись на реальні життєві кейси.
Тож, переконаймося разом : і освітяни, і учні, що наука – найважливіший чинник перетворення дійсності.


Немає коментарів:

Дописати коментар