Індекс професійної мобільності педагогів «Джерела»
З давнини люди вчаться, щоб удосконалювати себе
Конфуцій
Друге засідання методичної ради 2018/2019 н.р. пройшло у рамках
прогнозування та підготовки пропозицій щодо удосконалення процесу нової науково-методичної
проблеми, діяльності творчих груп, роботи з обдарованою молоддю та модернізації
інформаційного середовища «Джерела».
Керівники методичних служб освітнього закладу обговорювали питання щодо :
ü здійснення системного моніторингу рівня сформованості професійних компетентностей педагогічних працівників для вчасного коригування діяльності
методичних об’єднань;
ü оптимізації системи
підготовки освітян «Джерела» до своєчасного виявлення, підтримки та створення
умов для розвитку здібних та обдарованих дітей;
ü впровадження та
популяризації інноваційного досвіду педагогічної спільноти школи-інтернату;
ü підвищення іміджу
освітнього закладу.
Тож, кожна хвиля творчого пошуку добра для почину, щоб, якщо не "проростити зерно учня-генія", то, якнайменше, - забезпечити творчий розвиток і комплексну реабілітацію кожного вихованця "Джерела"...
Матеріали засідання:
Черга денна
Рішення МР
Алгоритм складання плану роботи творчих груп
Поради, які допоможуть у створенні STEM-уроку
Результати моніторингу педагогів щодо засвоєння теоретичних аспектів НМП
Плани творчих груп:
Творча група "СурдоСвіт"
Творча група "Допоможемо дитині разом"
Творча група "Талант"
Творча група "Сонячне містечко"
Творча група вчителів, які працюють з дітьми із синдромом Дауна
Тож, кожна хвиля творчого пошуку добра для почину, щоб, якщо не "проростити зерно учня-генія", то, якнайменше, - забезпечити творчий розвиток і комплексну реабілітацію кожного вихованця "Джерела"...
Черга денна
Рішення МР
Алгоритм складання плану роботи творчих груп
Поради, які допоможуть у створенні STEM-уроку
Результати моніторингу педагогів щодо засвоєння теоретичних аспектів НМП
Плани творчих груп:
Творча група "СурдоСвіт"
Творча група "Допоможемо дитині разом"
Творча група "Талант"
Творча група "Сонячне містечко"
Творча група вчителів, які працюють з дітьми із синдромом Дауна
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар