Динамічні зміни в роботі МППК - на
користь дітям «Джерела»
На черговому засіданні медико-психолого-педагогічного консиліуму були не лише обговорені підсумки досліджень рівня готовності п’ятикласників із порушеннями опорно-рухового апарату та освітян «Джерела» до навчання дітей у середній ланці, а й репрезентовані результати творчих напрацювань, методичних інтерв’ю педагогів щодо надання дітям з особливими освітніми потребами корекційно-реабілітаційної допомоги.
Педагогічне віче затвердило:
Ø єдині педагогічні вимоги до учасників освітнього процесу
для учнів 5-х класів;
Ø карту рівня розвитку особистості учня 5 класу.
Також педагоги дійшли консенсусу щодо особливостей
підготовки освітян "Джерела" в процесі адаптації школярів
до навчання в середній ланці.
У рамках дієвої співпраці вчителів з профільними
фахівцями було значно розширено багаж знань всіх учасників консиліуму щодо
прогнозованих результатів навчання дітей із порушеннями опорно-рухового
апарату,
відпрацьовано біо-психо-соціальну модель розвитку дитини з особливими освітніми потребами та стратегію взаємодії усіх суб’єктів психолого-педагогічного супроводу дитини в корекційно-розвивальному середовищі.
відпрацьовано біо-психо-соціальну модель розвитку дитини з особливими освітніми потребами та стратегію взаємодії усіх суб’єктів психолого-педагогічного супроводу дитини в корекційно-розвивальному середовищі.
Ефективні форми роботи творчого консиліуму сприяли
ефективній комунікації освітян «Джерела», метою яких було створення такого
середовища, де кожна дитина почувала б себе комфортно, а клас в
цілому відображав ту спільноту дітей, яка з цікавістю досліджує
навколишній світ і сміливо інтегрує у суспільство.
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар