вівторок, 11 грудня 2018 р.


Динамічні зміни в роботі МППК  - на користь дітям «Джерела»

   
 На черговому засіданні медико-психолого-педагогічного консиліуму були не лише обговорені підсумки досліджень рівня готовності п’ятикласників із порушеннями опорно-рухового апарату та освітян «Джерела» до навчання дітей у середній ланці, а й  репрезентовані результати творчих напрацювань, методичних інтерв’ю педагогів щодо надання дітям з особливими освітніми потребами корекційно-реабілітаційної допомоги.
Педагогічне віче затвердило:
Ø  єдині педагогічні вимоги до учасників освітнього процесу для учнів 5-х класів;
Ø  карту рівня розвитку особистості учня 5 класу.
Також педагоги дійшли консенсусу щодо особливостей підготовки освітян "Джерела" в процесі  адаптації школярів до навчання в середній ланці.
У рамках дієвої співпраці вчителів з профільними фахівцями було значно розширено багаж знань всіх учасників консиліуму щодо прогнозованих результатів навчання дітей із порушеннями опорно-рухового апарату,
відпрацьовано біо-психо-соціальну модель розвитку дитини з особливими освітніми потребами та стратегію взаємодії усіх суб’єктів психолого-педагогічного супроводу дитини в корекційно-розвивальному середовищі.
Ефективні форми роботи творчого консиліуму сприяли ефективній комунікації освітян «Джерела», метою яких було створення такого середовища, де кожна дитина почувала б себе  комфортно, а клас в цілому відображав ту спільноту дітей, яка з цікавістю досліджує навколишній світ і сміливо  інтегрує у суспільство.





Немає коментарів:

Дописати коментар