четвер, 12 листопада 2020 р.

 Науково-методична рада «Джерела» - головний консолідатор педагогічних ідей



      Організація науково-методичної роботи в школі-інтернаті в умовах сьогодення, пов’язаного з пандемією, продовжує забезпечувати творчий розвиток і зростання вчителя, спонукає його до інновацій та експериментів. Прикладом цьому може слугувати чергове засідання методичної ради, алгоритм якого охопив  не лише глобальні питання, а й повсякденні робочі моменти. Звісно, пріоритетна увага надавалась стратегії  і тактиці дистанційної освіти, яка у «Джерелі» набуває фахових масштабів: освітяни проводять тренінги, вебінари, організовують круглі столи, науково-практичні семінари для всіх учасників освітнього процесу, розробляють онлайн-уроки  з гуманітарних та природничо-математичних дисциплін.

       Плекаючи нове покоління  молодих агентів змін на освітянському просторі, науково-методична рада стимулює  участь педагогів «Джерела» у грантовій діяльності , а саме: у пілотному проєкті  з  відновлення та розбудови спроможностей  в  різноманітних  номінаціях («Smart-лабораторія як умова підвищення  якості  освіти», «Корекційно-реабілітаційна платформа  як  домінанта  розвитку  учнів  з  порушеннями  слухової  функції»).

       Одним  із  провідних питань  науково-методичної  ради стало започаткування  Всеукраїнського проєкту «Helthy school»  та впровадження  концепції  БДДШ (безпечної для  дитини  школи). Сподіваємось, що  співпраця  молодої  генерації  педагогів  та  здобувачів  освіти  забезпечить  успішну  реалізацію  інноваційних  програм, концепцій  зі  здоров’язбереження.

        І, звичайно,  родзинкою  зібрання  став  черговий меседж  Козакової  О.О.  про публікацію  та  розміщення  на  шпальтах  освітянських видавництв («Вікіпедія  для  школи», «Дніпровська  академія  неперервної  освіти», «Здобутки  освітян»)  фахових напрацювань, досліджень, доробок  педагогів Конограй І.В., Шаповалової Н.Л., Жовтяк Г.К., Васильєвої Т.С.,Авєдової С.А.

      
  Впевнені, що педагоги школи-інтернату  розуміють, що  освіта  відбувається  тут  і сьогодні, але  дихає вона  майбуттям … Саме  тому, освітяни  «Джерела»  вважають, що  основою  сучасної  української  школи  є   успішне  інвестування  власних  знань, здобутків,  результатів  досліджень  та експериментів  у  навчальний  процес  рідної  школи.

     

Черга денна

Немає коментарів:

Дописати коментар