Методична рада «Джерела» - коворкінг ініціативної думки
Так, щоб функціонально долучитися до створення досконалої парадигми
спеціальної освіти, педагоги «Джерела» серед численної палітри форм методичної
роботи обирають ту, що дає можливість випробувати себе в ролі майстра чи
ремісника: педагогічні ярмарки, круглі столи,
методичні марафони тощо.
У січні 2020 року місцем зустрічей педагогів, що дбають про імідж, конкурентноспроможність
освітнього закладу, плекання творчої,
духовної особистості, стала методична кав’ярня нетрадиційної науково-методичної ради «Джерела». Домінантною
рисою засідання було: активізація інтересу колективу до нового в науці та
практиці, постійне фахове зростання
освітян «Джерела».
Найактуальнішими темами обговорення методичного коворкінгу стали:
-
шляхи
фахового зростання освітян «Джерела»;
- інспірування
творчих груп вчителів на підготовку до
педагогічних рад;
- організація
ефективної науково-проєктної роботи, створення STEM –
центру;
-удосконалення
роботи з обдарованою молоддю;
- перспективи
реалізації міжнародного партнерства в контексті грантової діяльності.
Резюмуючи
вищесказане, можна виокремити головні тренди в освітній діяльності
"Джерела":
-
інтегрування
найкращого досвіду в практику освітян школи-інтернату;
-
персоналізація
навчання (налаштування на індивідуальні потреби кожного учня);
-
створення
авторських методик;
-
впровадження
горизонтального навчання (проєктної діяльності).
Творче самоствердження педагогів, що було присутнє на зібранні методичного
бомонду «Джерела», має стати нагальною
потребою кожного освітянина школи-інтернату.
Використані матеріали:
Проєктний розвиток "Джерела"
Немає коментарів:
Дописати коментар