«Серпневі підсумково-прагматичні акорди педагогічного віче «Джерела»
Неозора освітянська нива
школи-інтернату, що так вабить і надихає до творчих надбань педагогів «Джерела»,
напередодні навчального року об’єднала всіх
співробітників спеціального закладу.
Окрім класичних питань щодо
пріоритетності аспекту науково-методичної роботи в школі-інтернаті та
інноваційної готовності освітян «Джерела» протягом минулого навчального року,
особливої актуальності набув пошук
ефективних шляхів професійного розвитку педагогів протягом
весняно-літнього карантинного періоду у зв’язку з пандемією COVID-19.
Трансформація соціальної та професійної
місії вчителя , який навчає дітей з психофізичними порушеннями, акцентує увагу
на необхідності модифікації корекційно-реабілітаційного простору освітнього
закладу та реалізації завдань особистого дитиноцентрованого процесу в Onlain-просторі. Варто зазначити, що карантинні обмеження не
завдали багатьом педагогам багато проблем, а саме: Обуховій Н.О., Переясловій С.Л., Кириченко
Г.В., Третяк О.О., Флюр Ю.О., Жовтяк Г.К., Шаповаловій Н.Л., Івановій І.Л.,
Сапальовій Н.Г., Перегуді С.В., Стешенко І.М.,які ефективно проводили уроки,
тестування, консультації в Onlinе-режимі, що,
звісно, допомогло здобувачам освіти
школи-інтернату долати вершини знань.
Родзинкою педагогічної ради стала інформація директора школи-інтернату Олександра Нішенка щодо модернізації матеріально-технічної бази освітнього закладу, адже протягом року здійснений благоустрій навчальних приміщень та реставрація покриття підлоги в рекреаційних зонах і головне – заміна старих дерев’яних дверей на нові металопластикові.
Гадаємо, що завдяки плідній роботі
всіх служб «Джерела» школа-інтернат досягне ще більш помітних висот.
Немає коментарів:
Дописати коментар