пʼятниця, 13 грудня 2019 р.


ГЕНЕРАЦІЯ ПРОФЕСІЙНИХ ПЕДАГОГІВ «ДЖЕРЕЛА» ОБИРАЄ ЗОНУ ТВОРЧОСТІ


Думка, не втілена в дію, мало чого варта, а дія, яка не ґрунтується на думці, не варта взагалі нічого.
(Жорж Бернанос)
У вчителя поважна місія на землі. Він навчає, надихає, запалює, наповнює сенсом життя нові покоління.Та як же стати таким вчителем? Які ж існують сходинки до професійних вершин?
Педагоги «Джерела» переконані, що сходинками професійної майстерності є науково-дослідницька робота. Задля покращення  освітнього процесу дітей з особливими потребами  педагоги школи-інтернату популяризують власну науково-пошукову продукцію: тези, статті, розробки, рекомендації тощо.
Результатом продуктивної науково-дослідницької діяльності вчителів «Джерела» протягом декількох років поспіль є більш ніж 50 практичних та наукових доробок, які допомогають трансформувати в доступний освітянський формат і передати в суспільство те нове й прогресивне, що є в освітньому просторі «Джерела». Теоретико-практичне підґрунтя наукових розробок педагогів школи-інтернату сприяє удосконаленню шляхів реалізації маршруту інтеграції та самореалізації осіб з психофізичними порушеннями.
І цьогоріч фундаментальний досвід, глибоке знання психології дитини з особливими потребами, наявні унікальні умови та можливості  для творчості, навчання та самореалізації об’єднали однодумців «Джерела» для творчого пошуку. Задля поповнення науково-практичного банку ідей спеціальної освіти вчителі школи-інтернату -  Перегуда С.В., Крохмаль Н.Б., Драєвська С.А., Жовтяк Г.К.,Козакова О.В., Хрестиніна Т.А. опублікували у фахових журналах («Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка» та «Позашкілля Запоріжжя») п’ять творчих доробок.
Також за результатами участі педагогів школи-інтернату  Рилушко І.О., Рябченко Н.М., Дудченко Т.М., Авєдової С.А., Драєвської С.А., Антоненко М.М., Козакової О.В. у Всеукраїнських та Міжнародних науково-практичних конференціях була здійснена публікація шести креативних розробок, які розміщені в наукових збірниках.
Інноваційний  досвід роботи вчителів школи-інтернату, який інтегрований у сучасну спеціальну науку та освіту дітей з особливими потребами, допомагає адсорбувати теоретико-практичні основи в навчанні осіб із синдромом Дауна, з порушеннями слухової функції та інтелектуальної сфери.
Освітяни «Джерела» й надалі передбачають, що на шпальтах часопису найрейтинговіших фахових видань вони будуть вести креативні діалоги з освітянською спільнотою про наукові, інноваційні і практичні зміни в галузі спеціальної освіти.

Немає коментарів:

Дописати коментар