ГЕНЕРАЦІЯ ПРОФЕСІЙНИХ ПЕДАГОГІВ «ДЖЕРЕЛА» ОБИРАЄ ЗОНУ ТВОРЧОСТІ
Думка, не втілена в дію, мало чого варта, а дія, яка не
ґрунтується на думці, не варта взагалі нічого.
(Жорж Бернанос)
У вчителя поважна місія на землі.
Він навчає, надихає, запалює, наповнює сенсом життя нові покоління.Та як же стати
таким вчителем? Які ж існують сходинки до професійних вершин?
Педагоги «Джерела» переконані,
що сходинками професійної майстерності є науково-дослідницька робота. Задля
покращення освітнього процесу дітей з
особливими потребами педагоги
школи-інтернату популяризують власну науково-пошукову продукцію: тези, статті,
розробки, рекомендації тощо.
Результатом продуктивної
науково-дослідницької діяльності вчителів «Джерела» протягом декількох років
поспіль є більш ніж 50 практичних та наукових доробок, які допомогають трансформувати в
доступний освітянський формат і передати в суспільство те нове й прогресивне, що є в освітньому
просторі «Джерела». Теоретико-практичне підґрунтя наукових розробок педагогів школи-інтернату сприяє удосконаленню шляхів реалізації маршруту інтеграції та самореалізації
осіб з психофізичними порушеннями.
І цьогоріч фундаментальний
досвід, глибоке знання психології дитини з особливими потребами, наявні унікальні
умови та можливості для творчості,
навчання та самореалізації об’єднали однодумців «Джерела» для творчого пошуку.
Задля поповнення науково-практичного банку ідей спеціальної освіти вчителі
школи-інтернату - Перегуда С.В.,
Крохмаль Н.Б., Драєвська С.А., Жовтяк Г.К.,Козакова О.В., Хрестиніна Т.А. опублікували у
фахових журналах («Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта.
Дефектологія. Корекційна педагогіка» та «Позашкілля Запоріжжя») п’ять творчих
доробок.
Також за результатами участі педагогів
школи-інтернату Рилушко І.О., Рябченко
Н.М., Дудченко Т.М., Авєдової С.А., Драєвської С.А., Антоненко М.М., Козакової
О.В. у Всеукраїнських та Міжнародних науково-практичних конференціях була
здійснена публікація шести креативних розробок, які розміщені в наукових
збірниках.
Інноваційний досвід роботи вчителів школи-інтернату, який
інтегрований у сучасну спеціальну науку та освіту дітей з особливими потребами,
допомагає адсорбувати теоретико-практичні основи в навчанні осіб із синдромом
Дауна, з порушеннями слухової функції та інтелектуальної сфери.
Освітяни «Джерела» й надалі
передбачають, що на шпальтах часопису найрейтинговіших фахових видань вони будуть
вести креативні діалоги з освітянською спільнотою про наукові, інноваційні і
практичні зміни в галузі спеціальної освіти.
Немає коментарів:
Дописати коментар