вівторок, 10 грудня 2019 р.


У «Джерелі» - методичний тиждень «Ми працю любимо, що в творчість перейшла»


Задля популяризації педагогічних ідей освітян, які атестуються, застосування творчого потенціалу щодо формування креативного середовища в закладі освіти, продукування цікавих ідей та оригінальних рішень, а також – створення атмосфери психологічного та емоційного комфорту для кожного педагога в школі-інтернаті відбувся науково-методичний тиждень.
Як відомо, «Джерело» проводить не тільки масштабні науково-методичні конференції, семінари, наради, а в активне життя освітнього закладу входять сегреговані тижні педагогів, що атестуються. Науково-методичний тиждень, який проходив з 02 по 06  грудня, допоміг педагогам розкрити своє творче кредо та сформувати власне реноме через:
*    демонстрування педагогічного досвіду з використанням інноваційних технологій (Флюр Ю.О., Рилушко І.О.);
*    популяризацію методу проектів, його поліфункціональність, цінністнодоцільність, варіативність тощо (Сапальова Н.Г., Супрун М.В.);
*    озброєння в освітній діяльності усіх арсеналів дослідницьких і пошукових методів задля вирішення нових, креативних, пізнавальних і практичних завдань (Кириченко Г.В., Хупавка Н.М.);
*  
  створення максимально успішного конкурентоспроможного освітнього середовища для педагогів та здобувачів освіти (Сапальова Н.Г., Флюр Ю.О., Рилушко І.О., Коваленко Л.В.);
*    формування науково-методичних знань, що дозволяють адаптувати наукові теоретичні компетентності до потреб практичної освітньої діяльності дітей з психофізичними порушеннями (Аушев С.П., Жарікова С.П., Хрестиніна Т.А., Стомаченко І.Д.);
*    проведення тренінгів, методичних практикумів, вікторин, дискусій для виявлення творчого потенціалу кожного освітянина, що атестується (Аушев С.П., Козакова О.В., Рилушко І.О., Бесєдіна О.І.).
Методичний тиждень «Ми працю любимо, що в творчість перейшла» дав змогу освітянам «Джерела» піднятися сходинками професійного самовдосконалення та розвитку до вершин майстерності, допоміг зняти психолого-емоційне напруження шляхом підвищення культури спілкування у визначенні креативних підходів в освіті дітей з особливими потребами.
 


Немає коментарів:

Дописати коментар