У «Джерелі» - методичний тиждень «Ми працю
любимо, що в творчість перейшла»
Задля популяризації
педагогічних ідей освітян, які атестуються, застосування творчого потенціалу
щодо формування креативного середовища в закладі освіти, продукування цікавих
ідей та оригінальних рішень, а також – створення атмосфери психологічного та
емоційного комфорту для кожного педагога в школі-інтернаті відбувся
науково-методичний тиждень.
Як відомо, «Джерело» проводить
не тільки масштабні науково-методичні конференції, семінари, наради, а в
активне життя освітнього закладу входять сегреговані тижні педагогів, що
атестуються. Науково-методичний тиждень, який проходив з 02 по 06 грудня, допоміг педагогам розкрити своє творче
кредо та сформувати власне реноме через:
демонстрування
педагогічного досвіду з використанням інноваційних технологій (Флюр Ю.О.,
Рилушко І.О.);
популяризацію
методу проектів, його поліфункціональність, цінністнодоцільність, варіативність
тощо (Сапальова Н.Г., Супрун М.В.);
озброєння в
освітній діяльності усіх арсеналів дослідницьких і пошукових методів задля
вирішення нових, креативних, пізнавальних і практичних завдань (Кириченко Г.В.,
Хупавка Н.М.);
створення
максимально успішного конкурентоспроможного освітнього середовища для педагогів
та здобувачів освіти (Сапальова Н.Г., Флюр Ю.О., Рилушко І.О., Коваленко Л.В.);
формування
науково-методичних знань, що дозволяють адаптувати наукові теоретичні
компетентності до потреб практичної освітньої діяльності дітей з психофізичними
порушеннями (Аушев С.П., Жарікова С.П., Хрестиніна Т.А., Стомаченко І.Д.);
проведення
тренінгів, методичних практикумів, вікторин, дискусій для виявлення творчого
потенціалу кожного освітянина, що атестується (Аушев С.П., Козакова О.В.,
Рилушко І.О., Бесєдіна О.І.).
Методичний тиждень «Ми працю
любимо, що в творчість перейшла» дав змогу освітянам «Джерела» піднятися
сходинками професійного самовдосконалення та розвитку до вершин майстерності, допоміг
зняти психолого-емоційне напруження шляхом підвищення культури спілкування у
визначенні креативних підходів в освіті дітей з особливими потребами.
Немає коментарів:
Дописати коментар