Рік у рік, спостерігаючи за
п’ятикласниками, які розпочали навчання у середній ланці, підсумовуючи їхні
знання та навички, набуті протягом освітнього періоду, педагоги та медики
школи-інтернату проводять осінній медико-психолого-педагогічний консиліум.
20 листопада учасники
консиліуму якнайкраще продемонстрували свій фаховий рівень, педагогічний
досвід, сумлінне ставлення до кожного п’ятикласника. Алгоритм роботи консиліуму
дав можливість:
·
проаналізувати роботу вчителів, працівників
медико-психолого-соціальної служби щодо вивчення діагнозу та анамнезу учнів;
·
розробити індивідуальну програму розвитку, щоденник педагогічних спостережень та індивідуальну карту психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП;
·
започаткувати інформаційно-віртуальний взаємозв’язок з батьками.
Учасники консиліуму обговорили
напрямки взаємодії суб’єктів освітнього процесу, окреслили шляхи створення
комфортних умов для освіти та реабілітації дітей 5-х класів з особливими
освітніми потребами, а також виокремили найефективніші корекційні прийоми
реалізації індивідуального підходу в умовах спеціального навчання учнів з психофізичними
порушеннями.
Сподіваємось, що творчий
консиліум фахівців «Джерела» стане не тільки дорожньою картою щодо комплексної
реабілітації п’ятикласників, а й допоможе їм якісно та інтенсивно інтегруватись
у дружній колектив освітнього закладу.
Немає коментарів:
Дописати коментар