середу, 20 листопада 2019 р.

Майстерність педагогічного спілкування

     Не досить володіти премудрістю,
     потрібно також уміти користуватися нею
Цицерон





Започаткована в минулому році співпраця з науковцями факультету соціальної педагогіки та психології Запорізького національного університету стала джерелом наукової, інформаційної та практичної компетентності як педагогічної, так і студентської спільноти.
Креативні зустрічі зі студентами та викладачами, які проходять у формі експрес-круглих столів, дискусій, тренінгів тощо дозволяють отримувати науково-практичне підґрунтя, обробляти його, робити узагальнення, використовувати його для аргументації власної позиції.
Які умови для цього є у «Джерелі»? Насамперед – можливість залучення кожного учасника зустрічі в активний пізнавальний процес, застосування ними на практиці отриманих знань і чітке усвідомлення того, де, яким чином і з якою метою ці знання можуть бути застосовані. А головне – це можливість працювати спільно, у співробітництві при розв’язанні різноманітних освітніх проблем в навчанні дітей з психофізичними порушеннями.
Поштовхом до інноваційного дискусу стала чергова зустріч зі студентсько-викладацьким складом вишу 20 листопада, де на порядку денному були питання щодо:
 - створення оптимальних умов для навчання дітей з особливими освітніми потребами у спеціальному закладі освіти з урахуванням їхніх потреб;
-забезпечення психолого-педагогічного супроводу дітей з психофізичними порушеннями;
-опрацювання індивідуального плану розвитку (ІПР) та реалізація індивідуальної освітньої траєкторії розвитку дитини з особливими потребами;
-системи надання корекційно-розвиткових послуг учням з психофізичними порушеннями.
За результатами проведення дискусійної панелі був відпрацьований пакет рекомендацій для освітян та студентства, сформований алгоритм дій майбутнього співробітництва. І найважливіше , зустріч продемонструвала єдність поглядів, невимушеність спілкування щодо втілення в серця і душі дітей с особливими освітніми потребами класичних постулатів спеціальної освіти.

Немає коментарів:

Дописати коментар