Майстерність педагогічного спілкування
Не
досить володіти премудрістю,
потрібно
також уміти користуватися нею
Цицерон
Започаткована в минулому році співпраця з науковцями факультету соціальної педагогіки та психології Запорізького національного університету стала джерелом наукової, інформаційної та практичної компетентності як педагогічної, так і студентської спільноти.
Креативні зустрічі зі студентами та викладачами, які
проходять у формі експрес-круглих столів, дискусій, тренінгів тощо дозволяють
отримувати науково-практичне підґрунтя, обробляти його, робити узагальнення,
використовувати його для аргументації власної позиції.
Які умови для цього є у «Джерелі»? Насамперед – можливість
залучення кожного учасника зустрічі в активний пізнавальний процес,
застосування ними на практиці отриманих знань і чітке усвідомлення того, де, яким
чином і з якою метою ці знання можуть бути застосовані. А головне – це можливість
працювати спільно, у співробітництві при розв’язанні різноманітних освітніх
проблем в навчанні дітей з психофізичними порушеннями.
Поштовхом до інноваційного дискусу стала чергова зустріч
зі студентсько-викладацьким складом вишу 20 листопада, де на порядку денному
були питання щодо:
- створення оптимальних
умов для навчання дітей з особливими освітніми потребами у спеціальному закладі
освіти з урахуванням їхніх потреб;
-забезпечення
психолого-педагогічного супроводу дітей з психофізичними порушеннями;
-опрацювання
індивідуального плану розвитку (ІПР) та реалізація індивідуальної освітньої траєкторії
розвитку дитини з особливими потребами;
-системи надання
корекційно-розвиткових послуг учням з психофізичними порушеннями.
За результатами проведення дискусійної панелі був
відпрацьований пакет рекомендацій для освітян та студентства, сформований
алгоритм дій майбутнього співробітництва. І найважливіше , зустріч продемонструвала
єдність поглядів, невимушеність спілкування щодо втілення в серця і душі дітей
с особливими освітніми потребами класичних постулатів спеціальної освіти.
Немає коментарів:
Дописати коментар