"Джерело» трансформує наукові здобутки у практику
Неозора
педагогічна нива спеціальної освіти України, що так вабить і надихає освітян
«Джерела», спонукає їх не тільки до практичної діяльності, а й до пізнання
творчого поля, засіяного науково-експериментальними зернами, які проростають
благодатним корінням, осяяним променями корекційно-розвиткового простору
освітнього закладу.
Тож, 15 травня за ініціативи науковців кафедри психології та педагогіки ЗОІППО на
базі школи-інтернату відбулася креативна зустріч провідних науковців ЗОІППО та педагогів-практиків,
які опікуються дітьми з особливими освітніми потребами.
Програмою
заходу передбачалося обговорення питань:
Ø «Психолого-педагогічний
супровід дітей з особливими потребами»;
Ø «Практичні аспекти
забезпечення соціалізації дітей з психофізичними порушеннями в умовах закладу
освіти».
Хронологія творчої зустрічі для педагогів «Джерела» закарбувалась в такому ракурсі: на початку - креативні, закохані у свою справу вчителі історії Васильєва Т.С. та Флюр Ю.О., здійснили екскурс в минуле та
сьогодення освітнього закладу, керуючись честолюбним принципом «Ми – перші, тому що ми – кращі». І, судячи з емоційних вражень екскурсантів, педагогам «Джерела» вдалось по-доброму амбітно та патріотично реалізувати місію гідів.
Класика робочої частини творчої
зустрічі акцентувала увагу на соціально значущих
діалогах вчителя з учнями під час
освітньої діяльності. І як результат – сяючі, усміхнені обличчя учнів із
синдромом Дауна. А материнська турбота, дбайливість і тепло сердець педагогів
Козакової О.В. та Хупавки Н.М. свідчили самі за себе: діти були комунікабельні,
активні, відчували себе публічними та соціально-адаптованими.
|
Відчинені двері та шанобливе
запрошення до класів, де навчаються діти з ураженою слуховою функцією, збурили
емоції гостей, яких вразила не тільки
специфіка навчання, а й – бінарне мовлення даної категорії дітей, що допомагало
їм ефективно засвоювати навчальний матеріал та грамотно спілкуватися зі своїми
улюбленими наставниками: Жовтяк Г.К., Кириченко Г.В., Панфіловою Г.М., Дудченко Т.М.
Наразі можливо констатувати, що
чергове знайомство з науково-методичною та практично-прагматичною базою
освітнього закладу «Джерело» ще масштабніше розкрило палітру
корекційно-розвивального простору, а інноваційні барви відвіданих уроків
спонукали всіх причетних до освіти дітей з психофізичними порушеннями
генерувати кращий досвід «Джерела», що, в свою чергу, піднімає рейтинг освітніх
послуг та формує класичний інноваційний фундамент спеціальної педагогіки.
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар