«Roundtable» у «Джерелі»
У межах реалізації завдань Програми розвитку освіти Запорізької області на базі школи-інтернату «Джерело» за ініціативи Департаменту освіти і науки ЗОДА та ЗОІППО 16 квітня відбувся семінар «Психолого-педагогічний супровід дітей зособливими освітніми потребами в умовах спеціального закладу загальної середньої освіти», який проходив у формі «Roundtable» (круглого столу). Організатором креативного зібрання була завідувачка Запорізького обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Тетяна Волошина, а активними його учасниками - директори інклюзивно-ресурсних центрів.
Аналіз стану спеціальної освіти
в Україні підтверджує, що пошуки інноваційних методів освіти та виховання, форм
організації корекційно-реабілітаційної діяльності набувають особливого значення
та актуальності, коли до обговорення методичних, психолого-педагогічних та
медичних проблем долучаються фахівці високого ґатунку, які наразі зібрались у
«Джерелі».
Метою тематичної зустрічі стало
обговорення питання комплексного використання корекційно-розвиткового
потенціалу освітнього закладу «Джерело», пошук шляхів вирішення протиріч між потребами
практики корекційно-реабілітаційної допомоги (зокрема, створення умов для
впровадження інтегрованого, інклюзивного, індивідуального навчання) та існуючою
системою надання освітніх послуг дітям з особливими потребами; узагальнення
спільних підходів до реалізації допомоги особам з психофізичними порушеннями.
продемонстрували на власних уроках, корекційних заняттях, позакласних заходах освітяни школи-інтернату: Перегуда С.В., Рябченко Н.М., Парнюк Н.М., Жарікова С.М., Авєдова С.А., Макаренко В.В., Обухова Н.О., Рилушко І.О. через дієву модифікацію та адаптацію навчально-методичного курикулуму, гнучку та мобільну
трансформацію характеру подачі освітнього продукту та новітній підхід щодо забезпечення процесу освіти в роботі з учнями зі значними когнітивними порушеннями.
Варто
зазначити, що така зустріч не тільки надала можливість провести дискусії, обговорити
перспективи подальшої співпраці педагогів «Джерела» та керівників інклюзивно-ресурсних
центрів щодо надання якісної корекційно-реабілітаційної допомоги дітям з
особливими освітніми потребами, а й, сподіваємось, підняла рейтинг
реформаційних процесів спеціальної освіти Запорізької області.
Немає коментарів:
Дописати коментар