середа, 17 жовтня 2018 р.


Самовдосконалення є домінантною необхідністю освітян «Джерела»

Педагоги школи-інтернату переконалися, що участь у різноманітних науково-практичних конференціях, семінарах, виставках допомагає професійному зростанню та життєтворчості. Тож, на чергове запрошення щодо участі у Міжнародній науково-практичній конференції з теми «Досвід і проблеми організації соціальної та життєвої практики учнів і студентів на засадах компетентнісного підходу до освіти» відгукнулося п’ять педагогів, які запропонували свої власні теоретико-практичні доробки:
ü «Білінгвістичний підхід до навчання дітей з ураженою слуховою функцією». (Крохмаль Н.Б., Перегуда С.В.);
ü «Формування навичок читання у дітей із синдромом Дауна».
(Рябченко Н.М.);
ü «Тематичний підхід до формування уявлень про рослини рідного краю у молодших школярів із синдромом Дауна». (Козакова О.В.,
Антоненко М.Н.);
ü «Статеве виховання як складова соціалізації дітей із синдромом Дауна». (Драєвська С.А.).

Сподіваємось, що матеріали корекційно-педагогічного супроводу соціальної та життєвої практики осіб з особливими освітніми потребами, опрацьовані педагогами «Джерела», стануть у нагоді не тільки освітянам України,  а й – Європейського співтовариства.


Немає коментарів:

Дописати коментар