Самовдосконалення
є домінантною необхідністю освітян «Джерела»
Педагоги школи-інтернату
переконалися, що участь у різноманітних науково-практичних конференціях,
семінарах, виставках допомагає професійному зростанню та життєтворчості. Тож,
на чергове запрошення щодо участі у Міжнародній науково-практичній конференції
з теми «Досвід і проблеми організації соціальної та життєвої практики учнів і
студентів на засадах компетентнісного підходу до освіти» відгукнулося п’ять
педагогів, які запропонували свої власні теоретико-практичні доробки:
ü
«Білінгвістичний підхід до навчання дітей з ураженою слуховою функцією».
(Крохмаль Н.Б., Перегуда С.В.);
ü
«Формування навичок читання у дітей із синдромом Дауна».
(Рябченко
Н.М.);
ü
«Тематичний підхід до формування уявлень про рослини рідного краю у
молодших школярів із синдромом Дауна». (Козакова О.В.,
Антоненко
М.Н.);
ü
«Статеве виховання як складова соціалізації дітей із синдромом Дауна».
(Драєвська С.А.).
Сподіваємось, що матеріали
корекційно-педагогічного супроводу соціальної та життєвої практики осіб з
особливими освітніми потребами, опрацьовані педагогами «Джерела», стануть у
нагоді не тільки освітянам України, а й
– Європейського співтовариства.
Немає коментарів:
Дописати коментар