вівторок, 2 жовтня 2018 р.

Педагогічна трибуна науково-методичної ради «Джерела»

Творчо, із знанням справи, 1 жовтня  у «Джерелі» відбулась науково-методична рада. Порядок денний засідання актуальний і важливий, адже освітній заклад у поточному році розпочав опрацьовувати науково-методичну проблему «Організаційно-педагогічні умови модифікації корекційно-реабілітаційного простору
спеціального освітнього закладу». Обрана проблема продиктована часом, статусом закладу та головне – об’єднує та вмотивовує освітян «Джерела» до творчої співпраці, колективних роздумів і спільної дружньої роботи в навчанні та вихованні дітей з особливими освітніми потребами.
    
      На цьому педагогічному мікрофорумі «Джерела»  йшла серйозна розмова про найважливіше завдання нової української школи – дати дітям із психофізичними вадами знання з основ наук, виробити навички і вміння застосовувати їх на практиці і  головне – здійснити якісний корекційно-реабілітаційний супровід, створити умови для  соціальної адаптації та інтеграції дітей з особливими освітніми потребами у соціум.
          Задля цього був реалізований креативний перелік питань, який не залишив байдужим жодного із присутніх на засіданні.


Черга денна
Рішення МР

Хочеться вірити, що культ інновацій, пошуки творчого співробітництва, продуктивний ритм роботи будуть у пріоритеті кожного освітянина «Джерела».

Немає коментарів:

Дописати коментар