Науково-методична проблема «Джерела» як об’єкт і предмет
дослідження
Аналіз якості системи
методичної роботи в «Джерелі» показує домінування в методичній діяльності
колективних, інформаційно-ретрансляційних форм. Педагогічна рада, яка відбулась 8 листопада, уособлювала теорію і практику методичного
менеджменту щодо опрацювання нової науково-методичної проблеми «Організаційно-педагогічні умови модифікації
корекційно-реабілітаційного простору спеціального освітнього закладу».
Педагогічне віче визначило основні напрямки методичної роботи інноваційно-перетворюючого, індивідуального характеру:
дослідницьку роботу, діяльність щодо впровадження перспективного педагогічного досвіду,
продуктивне використання педагогічного ресурсу в дослідженні, апробації, аудиті науково-методичної проблеми «Джерела».
На думку кожного присутнього, дослідження науково-методичної проблеми полягає у переведенні освітньої системи «Джерела» на більш високий якісний рівень, особливо, коли це стосується корекційно-реабілітаційного супроводу дітей з особливими освітніми потребами.
Хочеться вірити, що інноваційні
процеси в опрацюванні обраної науково-методичної проблеми будуть відображати нові
тенденції в динаміці сучасної освіти дітей з особливими потребами, а розвиток
особистості, яка має психофізичні вади, стане показником прогресу освітнього закладу.
Використані матеріали:
Використані матеріали:
Виступ Крохмаль Н.Б.
Виступ Конограй І.В.
Виступ Доценко І.В.
Виступ Драєвської С.А., Куртяник А.І., Авєдової С.А.
Виступ Конограй І.В.
Виступ Доценко І.В.
Виступ Драєвської С.А., Куртяник А.І., Авєдової С.А.
|
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар