понеділок, 12 листопада 2018 р.



Науково-методична проблема «Джерела» як об’єкт і предмет дослідження

Аналіз якості системи методичної роботи в «Джерелі» показує домінування в методичній діяльності колективних, інформаційно-ретрансляційних форм. Педагогічна рада, яка відбулась 8 листопада, уособлювала теорію і практику методичного менеджменту щодо опрацювання нової науково-методичної проблеми  «Організаційно-педагогічні умови модифікації корекційно-реабілітаційного простору спеціального освітнього закладу».
Педагогічне віче визначило основні напрямки методичної роботи інноваційно-перетворюючого, індивідуального характеру: дослідницьку роботу, діяльність щодо впровадження перспективного педагогічного досвіду, продуктивне використання педагогічного ресурсу в дослідженні, апробації, аудиті науково-методичної проблеми «Джерела».





         Доповідачі педагогічної ради пропонували такі складові діяльності в роботі над науково-методичною  проблемою: мету, зміст, етапи, методи і засоби, очікувані результати, рефлексію (осмислення проведеної діяльності й отриманого результату).

       
На думку кожного присутнього, дослідження науково-методичної проблеми полягає у переведенні освітньої системи «Джерела» на більш високий якісний рівень, особливо, коли це стосується корекційно-реабілітаційного супроводу дітей з особливими освітніми потребами.

              Хочеться вірити, що інноваційні процеси в опрацюванні обраної науково-методичної проблеми будуть відображати нові тенденції в динаміці сучасної освіти дітей з особливими потребами, а розвиток особистості, яка має психофізичні вади, стане показником прогресу освітнього закладу.

         Використані матеріали:      







Немає коментарів:

Дописати коментар