не завжди належить матеріалу,
але завжди – майстру»
(В. Сухомлинський)
Чергове засідання круглого столу
вчителів старших класів було присвячено проблемі реалізації принципу
диференціації та індивідуалізації навчання дітей з особливостями розвитку.
Нові орієнтації та цінності
сучасної освіти зумовили необхідність сприймати учня як індивідуальну
дійсність.
Глибоке знання особливостей кожного
школяра необхідне для розвитку потенціалу особистості, її адаптації та самореалізації у
соціальному середовищі.
Робота у такому «ключі» - це шлях
до розширення діапазону реалізації можливостей наших вихованців. Лише за таких
умов можливе покращення якісних показників навчальних досягнень учнів та
забезпечення підготовки конкурентноспроможних випускників.

Немає коментарів:
Дописати коментар