не завжди належить матеріалу,
але завжди – майстру»
(В. Сухомлинський)
Чергове засідання круглого столу
вчителів старших класів було присвячено проблемі реалізації принципу
диференціації та індивідуалізації навчання дітей з особливостями розвитку.
Нові орієнтації та цінності
сучасної освіти зумовили необхідність сприймати учня як індивідуальну
дійсність.
Глибоке знання особливостей кожного
школяра необхідне для розвитку потенціалу особистості, її адаптації та самореалізації у
соціальному середовищі.
Конкретні ідеї педагогів
навчального закладу щодо реалізації завдань диференційованого підходу
втілюються у накопиченому копіткою працею навчально-методичному забезпеченні.
Робота у такому «ключі» - це шлях
до розширення діапазону реалізації можливостей наших вихованців. Лише за таких
умов можливе покращення якісних показників навчальних досягнень учнів та
забезпечення підготовки конкурентноспроможних випускників.
Цей педагогічний форум довів, що не
зважаючи на труднощі сьогодення, в нашій школі не перевелися професіонали
вчительської справи.
Справжній фахівець може зробити
все, щоб втілити в життя задумане, щоб не тьмяніли фарби
його майстерності, а учні мали змогу повноцінно реалізовувати природні нахили
та здібності.
Немає коментарів:
Дописати коментар