Нове
покоління суттєво відрізняється від старших поколінь і
тому потребує нових
стандартів у навчанні. Ми прагнемо виховувати молодь та
задавати вектор змін в Україні. А для того, щоб нове покоління відповідало
вимогам сучасного світу і змогло відстоювати загальнодержавні цінності,
необхідно сформувати в нього й нові сучасні компетентності.
А чи працює
«Джерело» вже сьогодні за стандартами Нової української школи? Ствердно
відповісти на це запитання дають змогу узагальнені ознаки навчання в початковій
школі «Джерела»: ранкові зустрічі педагогів з дітьми, впровадження технологій
інтегративного навчання, проєктної, експериментально-пошукової діяльності,
використання емпіричного досвіду здобувачів освіти, новий формат оцінювання
успіхів школярів і, головне, - створення оновленого освітнього середовища.
Зараз заклад
освіти стоїть перед викликом реалізації реформ НУШ у базовій середній загальній
освіті.
Цікавий,
відкритий та плідний формат спілкування педагогів у межах проведення круглого
столу з теми «Формула НУШ – в реаліях сьогодення» став мотивацією до
налагодження ефективної взаємодії між учасниками освітнього процесу, усунення
можливих проблемних ситуацій в навчанні школярів п’ятих класів та допоміг
окреслити подальші кроки щодо професійного зростання педагогів і створення
комфортних умов для навчання дітей з особливими освітніми потребами.
Метою круглого
столу стало:
·
Виокремлення рафінованого
продукту щодо впровадження ідеї
НУШ освітянами початкової школи «Джерела».
·
Ознайомлення
з генерацією нових ідей
щодо НУШ у закладі загальної
середньої освіти ІІ-ІІІ ступенів.
·
Формування уявлення
про випускника НУШ, який здатний
до успішної соціалізації в
нове сучасне суспільство.
У ході засідання
круглого столу освітяни початкової школи поділилися узагальненим досвідом
роботи в умовах вимог НУШ з метою передачі естафети нових змін до середньої
школи.
Вчителі майбутніх 5-х
класів сформулювали головні теоретичні вимоги до навчання у вигляді цікавої та
інформативної презентації.
Були розглянуті і опрацьовані головні принципи
навчання здобувачів освіти в нових умовах.
Функціональна розмова
містила в собі відповіді на важливі питання :
-
Як
подолати освітні труднощі в осіб з ООП.
-
Які
мають бути рівні підтримки в освітньому процесі дітей з психофізичними
порушеннями.
-
Яким
чином адаптувати та модифікувати навчально-методичне забезпечення для дітей із
порушеннями розвитку.
А творче, дружнє креативне освітянське
коло «Джерела», опановуючи проблеми шляхом використання неординарного
інструментарію, відчувало себе єдиним механізмом, здатним повноцінно реалізовувати новітні ідеї.
Немає коментарів:
Дописати коментар