Без сумніву, сучасне суспільство відчуває потребу у
креативних особистостях, здатних пропонувати нестандартне рішення проблем,
створювати оригінальний творчий продукт. У зв`язку з цим одним із пріоритетних
напрямків роботи науково-методичної ради, яка відбувалась 28 грудня у
школі-інтернаті, стало артикулювання питань щодо творчої діяльності освітян та
дітей з особливими освітніми потребами.
Як
відомо, наразі соціум спілкується «мовою проєктів», адже вони дають змогу
ефективно формувати в учнів з психофізичними порушеннями ключові
компетентності: інформаційно-комунікативну, загальнокультурну,
здоров`язбережувальну, соціальну. Доповідачі О. Жук та Н. Шаповалова
акцентували увагу на STEAM-просторі освітнього закладу, що створює підґрунтя
для залучення до науково-дослідної та пошукової діяльності, а також мотивує до
навчання та розвиває інтелектуальні, творчі здібності здобувачів освіти
«Джерела».
Використання різноманітних творчих проєктів як
педагогами математики, так і вчителями-_філологами, дозволяє реалізовувати
педагогіку співробітництва, працюючи в синергії вчителів та учнів. Керівник
творчої групи «Обдарованість» Н. Сапальова відзначила, що креативні напрямки в
роботі з обдарованою молоддю, одночасне поєднання індивідуальної та колективної
діяльності дають можливість для самореалізації кожному учневі школи-інтернату.
Стратегічні
пріоритети, організаційно-методичне забезпечення, форми інноваційного розвитку
освітнього закладу сприяли участі освітян «Джерела» у Міжнародних виставках,
конкурсах, проєктах. «Наразі настала нагальна потреба активізувати потужній
творчий потенціал кожного педагога школи-інтернату для висвітлення проблем та
перспектив інноваційного розвитку на Всеукраїнському та регіональному рівнях»,
- висловили свою думку О. Козакова, С. Перегуда.
Варто
зазначити, що фахова атмосфера засідання методичної ради поєднувалась зі
святковим настроєм, який гармонійно акумулювався не тільки в синергію, а й в
приємні бесіди за філіжанкою кави.
Немає коментарів:
Дописати коментар