Наукова поліфонія методичної ради «Джерела»
Бездоганно вивірена, фахово продумана черга
денна засідання методичної ради, яка відбулася 26 березня, спонукала кожного її
учасника до мотиваційного сприйняття актуальних питань. Освітяни
школи-інтернату ставили на меті адсорбувати якомога більше інформації,
структурувати найкорисніші ідеї і найближчим часом втілити їх у життя. Не
залишилось жодного байдужого при розгляді науково-методичного алгоритму
творчого зібрання педагогів «Джерела».
Квінтесенцією методичної ради став науковий
вектор, який перезапустив науково-методичну діяльність освітнього закладу на
платформі співпраці з науковцями ВИШ(ів): ЗОІППО, ЗНУ, КПУ, Інституту
спеціальної педагогічної корекції НАПНУ.
Тож, одностайно
було прийняте рішення щодо створення перспективного плану заходів у взаємодії
«Джерела» зі спеціальними кафедрами, лабораторіями, які
опікуються дітьми з особливими освітніми потребами. А задля більшої популяризації наукових доробок , як важливого фактора
привернення уваги до спеціальної освіти ,
педагоги
"Джерела" презентують свій науково-методичний капітал у форматі
сертифікованої продукції. Так, протягом навчального року до скарбнички
передового педагогічного досвіду вчителі школи-інтернату долучили десять(!)
творчих доробок та науково-експериментальних досліджень, що стали в нагоді не
тільки вчителям «Джерела», а й педагогічній спільноті міста, області, України.
У конструктивній формі був затверджений алгоритм дій щодо
участі педагогів освітнього закладу у спеціальній регіональній (не)конференції
міні-EdCamp «Освіта в еру змін», яка
відбудеться 29 березня в школі-інтернаті.
Такі творчі
діалоги в черговий раз демонструють досягнення «Джерела», допомагають освітянам
крокувати в ногу з українськими реформами та, беззаперечно, піднімають
рейтинговий щабель освітнього закладу.
Матеріали засідання:
Презентації:
Звіт про результати роботи
творчих груп:
Результативність роботи
щодо опрацювання проектів:
Енергоефективні школи: нова генерація Жовтяк Г.К.
Впровадження проекту "JuniorZ" Кузьменко В.В.
Немає коментарів:
Дописати коментар