Протягом
навчального року освітянські води «Джерела» були спрямовані в стратегічно правильному
руслі. Для одних – це вищий щабель в освітньому зростанні, для інших –
здійснення потаємних мрій, сподівань, бажань. І що б там не говорили про
навчання дітей з особливими освітніми потребами, - для «Джерела» назавжди
залишиться найвищим мірилом вартості освіти саме її людяність і доступність
кожному учневі.
Сьогодні на
засіданні підсумкового педагогічного віче, йшла мова про результати роботи всіх
ланок навчального закладу, де педагоги «Джерела» висвітлювали не тільки
класичні питання освітнього процесу, а й акцентували увагу на етапи проведення
реформ «Джерела». Дуже важливо, що кожний педагог освітнього закладу розуміє,
що реформаторські дії мають впроваджуватись таким чином, щоб не нашкодити
дитині з особливими освітніми потребами, керуючись пріоритетами
професіоналізму, творчості, свіжості думок, джерельної сили новаторських доробок,
які в умілих руках можуть дійсно перетворитись у крапельку живої цілющої води,
що стане справжнім фундаментом у навчанні, вихованні та самореалізації дітей із
психофізичними вадами.
І не безпідставно. Тому що саме такими критеріями й керується директор навчального закладу Олександр Володимирович Нішенко, який веде дружню команду освітян-однодумців стежками креативності і небайдужості до дітей з особливими освітніми потребами.
Хочеться
вірити, що викристалізоване у цьому навчальному році творче кредо педагогів
«Джерела» буде супроводжувати їх протягом усіх наступних освітніх сезонів.
Немає коментарів:
Дописати коментар