У «Джерелі» - «кожен
фініш - це,
по суті, старт»
29 березня актова зала школи-інтернату зібрала педагогів,
батьків, поважних гостей, серед яких були наукові співробітники Запорізького
обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. Нагодою для такого форуму
стало узагальнення практичних здобутків, творчих надбань з науково-методичної
проблеми
«Впровадження здоров’язберігаючих технологій в освітній процес
навчального закладу», яку педагогічний колектив вивчав, досліджував, опробовував
декілька років поспіль.
Атмосфера зібрання була настільки вражаючою, що хочеться
розкрити таке грандіозне віче педагогічної спільноти у більшій повноті,
перефразовуючи гуманістичний пафос поезії Тараса Шевченка:
«Ну щоб, здавалось, фестиваль -
Слова та звуки-більш нічого,
А серце б’ється , ожива , як їх почує!
Мабуть, від педагогів «Джерела» -
І звуки ті, і ті слова
Ідуть між люди…»
|
|
|
Коли?» ( до речі, зі справжніми атрибутами та класичними ведучими); друга - практична, яка захопила присутніх яскравим калейдоскопом майстер-класів (пісочної анімації, гудзикотерапії, оздоровчого масажу тощо). Родзинкою фестивалю став заключний етап – еко-ярмарок смаколиків, виготовлених власноруч педагогами «Джерела». Між іншим , кошти, отримані від продаж, надійдуть кардіохворим дітям у рамках акції «Від серця - до серця».
|
|
|
Креативна форма організації фестивалю дала змогу присутнім відчути легкість та доступність сприйняття класичних наукових досліджень педагогів з проблеми здоров’язбереження, які, сподіваємось, стануть коштовним оздобленням історії школи-інтернату та надихнуть нащадків на здоровий спосіб життя та філософські роздуми.
Домінантною ознакою фестивалю було відчуття естетичної
насолоди від дружнього спілкування , отримання позитивного психологічного
заряду. Кожний відкрив для себе щось нове, чого раніше міг і не помітити, але,
дякуючи творчому підходу до дійства в залі, на сцені , в кулуарах, підсумковий
фестиваль з науково-методичної проблеми
школи – інтернату «Джерело» можна оцінити, якщо не найвищим, то високим гатунком.
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар