Вирішення професійних завдань на стартовому засіданні МР «Джерела»
Тільки
вогонь творчої пристрасті педагога,
обов’язок, любов до своєї праці
слугують причиною народження
великого дійства – формування
дитячої особистості.
(М.М.Фіцума)
Так, дійсно, саме вогонь
творчого натхнення об’єднав досвідчених і креативних педагогів у методичному
кабінеті «Джерела», щоб глибоко проаналізувати та систематизувати власні
напрацювання, вдосконалити шляхи інтеграції корекційно-оздоровчого процесу в
структуру навчального закладу, розширити засоби взаємодії всіх учасників НВП
через використання нових інформаційних мережних технологій шляхом створення
віртуальних співтовариств. І головне - скласти проект науково-методологічного
обґрунтування проблеми модифікації спеціального навчального закладу в оновлений
багатопрофільний ресурсний навчально-реабілітаційний центр.
Вчителі обмінялись
досвідом та думками стосовно нагальних
потреб та перспектив розвитку «Джерела», виробили спільну політику щодо :
¾
актуальних питань реабілітаційної педагогіки та психології в навчанні та
вихованні осіб с особливими
потребами;
¾
нових стандартів і результатів навчання;
¾
готовності
педагогів НЗ до інновацій, підготовки агентів змін;
¾
формули нової школи та основних компетентностей сучасного
учня;
¾
шляхів використання дієвого науково-методичного
забезпечення НВП (створення
мультимедійних презентацій, розроблення
інфографіки, малювання інтелектуальних карт)
Час, проведений у
творчому діалозі та співпраці, промайнув швидко й продуктивно, а здобута
інформація підвищила професійну обізнаність педагога, який прагне напитися з
чистого джерела знань, досвіду та інновацій .
Перший період: серпень-вересень
Засідання № 1 (13.09.17)
№з/п
|
Заплановані заходи
|
Відповідальні
|
1.
|
Організація
методичної роботи педколективу на 2017-2018 н.р. Підготовка до підсумкової конференції з
науково-методичної проблеми НЗ
|
Крохмаль Н.Б.
|
2
|
Про організацію
діяльності творчих груп на базі ЗОІППО, до яких долучаються педагоги
«Джерела» у 2017-2018 н. р.
|
Шаповалова Н.Л.
|
3
|
Реформа освітньої системи України .
|
Шаповалова Н.Л.
|
4
|
Опрацювання блогу
«Формуємо ефективну методичну роботу»
|
КрохмальН.Б.
Кузьменко В В
|
5
|
Про організацію
роботи атестаційної компанії 2017-2018н.р.
|
Нішенко О.В.
Конограй І.В.
|
6
|
Визначення змісту,
форм і методів підвищення кваліфікації педагогів у 2017-2018 н.р.
|
Конограй І.В.
|
7
|
Обговорення питання
щодо участі педагогів та школярів НЗ у різноманітних конкурсах, форумах,
олімпіадах тощо.
|
Сапальова Н.Г.
Жук О.А.
Іванова І.Л.
|
8
|
Анонс про наукову
підтримку інновацій в освітній системі міста. Участь педагогів «Джерела» у методичних проектах та семінарах.
|
Сапальова Н.Г.
|
9
|
Меседж щодо
опрацювання проекту «Робобабл» вчителями МО природничо-математичних дисциплін
.
|
Жук О.А.
|
10
|
Складання плану
подачі меседжів на сайти Департаменту освіти і науки , «Джерела», матеріалів до
блогів ШМО, сертифікації напрацювань.
|
Третяк О.О.
Голови ШМО та МС
|
11
|
Про хід підготовки
пакету документів педагогів-конкурсантів
до нагородження обласною педагогічною премією.
|
Крохмаль Н.Б.
Ботнарєва Н.В.
|
12
|
Відпрацювання дорожньої карти щодо участі педагогів НЗ у
Міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти -2018».
Презентація
алгоритму наукової праці
«Психолого-педагогічний супровід освітнього процесу в спеціальному НЗ».
|
Драєвська С.А.
Обухова Н.О.
|
13
|
Підготовка
авторських розробок педагогічних працівників до подальшого рецензування та
схвалення ( для участі у конкурсі «Вчитель року спеціальних закладів
освіти»)
|
Шокарєва О.Є.
Жовтяк Г.К.
Рябченко Н.В.
|
14
|
Про участь в освітньому форумі «Інноватика в сучасній
освіті- 2017»
|
Крохмаль Н.Б.
Члени МР
|
15
|
Вироблення
стратегії, принципів та пріоритетів щодо модифікації єдиного корекційно-реабілітаційного
простору для навчання і виховання дітей з будь-якою інвалідизуючою патологією
-Складання проекту науково-методологічного обґрунтування проблеми модифікації
спеціального НЗ в оновлений навчально-реабілітаційний центр.
|
Нішенко О.В.,
Аушев С.П.
|
Рішення засідання МР
№ 1
1
|
Схвалити проект науково-методологічного
обгрунтування проблеми модифікації спеціального НЗ в оновлений
навчально-реабілітаційний центр.
|
Протягом
1
семестру, МР, МО
|
2
|
Підвищувати загальну та
управлінську компетентність педколективу з підготовки висококласних
спеціалістів для управління процесом корекційно-реабілітаційної роботи.
|
Протягом
року, МР, адміністрація
|
3
|
Активізувати роботу педколективу
щодо підготовки до підсумкової
конференції у зв’язку із
завершенням опрацювання
науково-методичної проблеми НЗ.
|
Протягом
1
семестру, МР, ШМО
|
4
|
Продовжувати співпрацю з науковцями ЗОІППО (кафедрами
реабілітаційної педагогіки, здорового способу життя та кафедрою
іноформаційно-комп’ютерних технологій).
|
Протягом
року, ШМО
|
5
|
Стимулювати
педагогів-новаторів до глибокого аналізу та систематизації власних
напрацювань, що у подальшому сприятиме модернізації та розвитку НЗ і стане
дієвим інструментарієм у роботі педколективу.
|
Протягом
року, МР, адміністрація
|
6
|
Забезпечувати участь
працівників НЗ у різноманітних освітянських форумах, виставках, конкурсах
тощо та висвітлювати на порталі «Конкурсний рух»
|
Протягом
року, МР, ШМО
|
7
|
Розширювати засоби
взаємодії всіх учасників НВП через використання нових інформаційних технологій шляхом створення віртуальних закритих і відкритих співтовариств,
що істотно розширюватиме ефективність групової навчальної діяльності.
|
Протягом
року, МР, МО
|
8
|
Рекомендувати
кандидатури вчителів Васильєвої Т.С. та Ботнарєвої Н.В. на присудження обласної педагогічної премії.
|
Адміністрація
вересень-жовтень
|
9
|
Схвалити алгоритм роботи проекту наукової праці «Психолого-педагогічний супровід
освітнього процесу в спеціальному НЗ» для участі у Міжнародній виставці
«Сучасні заклади освіти -2018». |
Адміністрація
, Драєвська С.А., Обухова Н.О.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар