субота, 2 вересня 2017 р.


Інноваційні зміни в діяльності і мисленні педагогів «Джерела»

Життя, наче струмок, а педагогічна праця, наче джерело натхнення….





Джерелом натхнення стала перша в цьому навчальному році методична опреативна нарада.
Новітні прогресивні стереотипи освітньої системи України потребують високоефективних та амбітних завдань в навчанні дітей з особливими освітніми потребами.
Саме тому інноваційний пошук на освітянській ниві став частиною іміджу «Джерела». Як відомо , нововведення мають потужний вплив на процес розвитку нашого навчального закладу і на сучасному етапі для багатьох педагогів – звичайне явище.
Стартова методично-оперативна нарада стала  підгрунтям ініціативним педагогам «Джерела» для репрезентації та трансформації як ретроінноваційних питань:
¾   «Розвиток творчого потенціалу особистості в інноваційному освітньому середовищі» (Іванова І.Л.);
¾   «Школа діалогу культур» (Засоріна О.В.);
так і найсучасніших сутнісних інновацій:
¾   «Stem-освіта» (Крохмаль Н.Б., Жук О.А.);
¾   «Кайрос-менеджмент» (Драєвська С.А.).

Тож, такі творчі зібрання допомагають кожному педагогові навчального закладу мати право на вибір інноваційних теорій задля їх вдосконалення та подальшого впровадження на  своєму творчому шляху.

Немає коментарів:

Дописати коментар