Інноваційні зміни в діяльності і мисленні педагогів «Джерела»
Життя, наче струмок, а педагогічна праця, наче джерело натхнення….
Джерелом натхнення стала перша в цьому навчальному році методична
опреативна нарада.
Новітні прогресивні стереотипи освітньої системи України потребують
високоефективних та амбітних завдань в навчанні дітей з особливими освітніми
потребами.
Саме тому інноваційний пошук на освітянській ниві став частиною іміджу
«Джерела». Як відомо , нововведення мають потужний вплив на процес розвитку
нашого навчального закладу і на сучасному етапі для багатьох педагогів –
звичайне явище.
¾
«Розвиток творчого потенціалу особистості в інноваційному
освітньому середовищі» (Іванова І.Л.);
¾
«Школа діалогу культур» (Засоріна О.В.);
так і найсучасніших сутнісних інновацій:
¾
«Stem-освіта» (Крохмаль Н.Б., Жук О.А.);
¾
«Кайрос-менеджмент» (Драєвська С.А.).
Тож, такі творчі зібрання допомагають кожному педагогові навчального закладу мати право на
вибір інноваційних теорій задля їх вдосконалення та подальшого впровадження на своєму творчому шляху.
Немає коментарів:
Дописати коментар