четвер, 2 вересня 2021 р.

 

Серпнева педагогічна рада у «Джерелі»

Напередодні нового навчального року педагоги школи-інтернату зібрались в актовій залі для глибокої ґрунтовної розмови. Хто такий освітянин нової української школи, чи відповідає школа-інтернат сучасним нововведенням? На вчительському віче були дані  відповіді на ці запитання та запропоновані змістові лінії та ідеї для освітнього процесу, починаючи з дитячого садка і закінчуючи 12 класом.


Метою педагогічною ради стало:

-        введення кожного освітянина школи-інтернату у процес комплексної реабілітації дітей з особливими освітніми потребами, враховуючи, при цьому, сучасні тенденції розвитку освіти;

-        співвіднесення особистості  конкретного учня з його фізичним та інтелектуальним потенціалом і, як наслідок, – адекватне оцінювання навчальних досягнень;

-        поглиблення знання педагогів про новітні інтерактивні методи та прийоми в навчанні дітей з психофізичними порушеннями.



Алгоритм проведення засідання все це підтверджує, об’єднує, робить освітян фаховими та креативними.


Варто зазначити, що у «Джерелі» надається простір для творчості вчителя, який може обирати різні варіанти проведення занять, уроків і забезпечувати гнучкість та індивідуальний підхід до дітей різних нозологій: з порушеннями слуху, опорно-рухового апарату та інтелекту.


          Вважаємо доречним, що науково-методичний вектор «Джерела» допоможе створити дорожню карту освітнього закладу на новий навчальний рік, сприятиме боротьбі з негативними с
тереотипами, якісно покращить освітній процес.



Немає коментарів:

Дописати коментар