Добірні зерна інклюзії «Джерела» репрезентовані через майстер-класи
Логічним завершенням
успішної репрезентації науково-методичної доробки «Технологія командної роботи в
інклюзивному навчанні дітей з вадами слуху в КЗ «ЗСЗШІ «Джерело» стала демонстрація командою творчих педагогів школи-інтернату майстер-класів на базі ЗОІППО.
Заступник директора
з навчальної роботи Крохмаль Н.Б., презентуючи досвід роботи педколективу з
інклюзивного навчання в школі-інтернаті «Джерело», висловила щире сподівання,
що багаторічні напрацювання освітнього закладу будуть використані колегами-освітянами, а
фахівці з інклюзивної освіти й надалі працюватимуть на засадах партнерства та взаємодії. Досвідчені спеціалісти-дефектологи Аушев С.П.і Шокарева О.Є. прокоментували модель компетентного педагога інклюзивного класу та спеціальні педагогічні підходи до навчання дітей з ООП в загальноосвітньому просторі.
Атмосфера в
аудиторії, де відбувались майстер-класи, була насичена зацікавленістю та
продуктивністю. Слухачам (педагогам та вчителям-асистентам з інклюзивної
освіти) коуч-тренером Шаповаловою Н.Л. був представлений урок математики в класі,
де навчається учень з вадами слуху, та
запропонований алгоритм дій асистента вчителя на кожному етапі уроку.
З метою
розкриття індивідуальності дитини з особливими освітніми потребами, сприяння
позитивній динаміці розвитку її інтелектуальної сфери, духовного потенціалу,
фізичного стану командою «Джерела» виокремлені для практичної реалізації
авангардні майcтер-класи, в яких основний
акцент було зроблено на корекційно-реабілітаційні напрямки :
·
лего-технології (тренери - Жук О.А., Драєвська С.А.);
·
пісочну анімацію(тренери – Обухова Н.О., Кучеренко А.В.);
·
театральний релакс (тренер Арзамаскова Л.М.).
Присутні переконались, що творча майстерня, в рамках якої
педагоги «Джерела» генерують новітні ідеї в навчанні дітей із психофізичними
вадами, спонукає їх до активної співпраці та творчого пошуку інноваційних
шляхів в інклюзивному навчанні.
І немає сумніву, що команда педагогів «Джерела» працює
за покликанням душі, володіючи величезним арсеналом знань та багатогранністю
душевних якостей, що допомагає розв’язувати найскладніші проблемні ситуації в
навчанні дітей з особливими потребами.
І головне, команда «Джерела» довела, що коли незбагненним
чином з’єднуються сила натхнення, талант, інтуїція, досвід попередніх поколінь
та добірні зерна практичних напрацювань, саме тоді і «народжуються»
авторські творіння.
Немає коментарів:
Дописати коментар