Квітневе засідання науково- методичної ради в
школі-інтернаті «Джерело»-
це
справжня філософія педагогічної творчості.
Погодьтесь, що постійно знаходитися в творчому пошуку, самовдосконалюватися – це єдиний можливий шлях сучасного вчителя. Кожен із нас - і досвідчений фахівець, і вчитель-початківець, - іноді відчуває, що не встигає за величезним потоком професійної інформації, не завжди може віднайти необхідні матеріали, функціональні джерела. А вчитися сьогодні потрібно постійно, ґрунтовно, але, при цьому, раціонально та швидко.
Тож, проводячи квітневе засідання науково-методичної ради в школі-інтернаті «Джерело», члени МР зробили спробу у концентрованому, лаконічному та зрозумілому вигляді відобразити основи творчої педагогіки. Зрозуміло, що деякі питання залишились поза увагою, деякі – є дискусійними… Але основний акцент було зроблено на розвиток творчого потенціалу вчителя. Саме підготовка та участь у такому засіданні заохотили вчителів детально ознайомитися з науково-експериментальною роботою «Організаційно-педагогічні умови модифікації корекційно-реабілітаційного простору спеціального навчального закладу» (автори: Крохмаль Н.Б., Шокарєва О.Є., Аушев С.П.), яка отримала золоту нагороду на Міжнародній виставці«Сучасні заклади освіти - 2017». За одностайним рішенням членів методичної ради цю роботу було визначено як стратегічну лінію в опрацюванні науково- методичної проблеми в період з 2019 по 2024 роки.
Для того щоб подолати інертність, консерватизм, стати справжнім творчим вчителем, потрібно вчасно себе оцінити, знати, що потребує вдосконалення, розвитку, а що - переосмислення. Тож такі педагоги як Жук О.А., Ботнарєва Н.В., Третяк О.О., Васильєва Т.С.Рябченко Н.М.,Арзамаскова Л.М. виявили грунтовну професійну обізнаність, репрезентували творчі матеріали, проекти, методичні кейси.
Об’єктивно оцінюючи свою роботу, відповідальні за ЄОІП Кузьменко В.В. та Кузьменко С.В. , активізують творчі динамічні резерви - як свої власні, так і інших педагогів. І всі разом вони стають творцями порталів, сайтів, форумів школи-інтернату «Джерело».
Отже, такі засідання методичної ради мають інноваційне прочитання, адже вчителі звертаються до наукових досягнень, добирають найефективніші технології, форми й види їх упровадження. При цьому джерело всіх інновацій - у практиці. А позитивні практичні результати отримують саме ті педагоги, які постійно поєднують свою працю з останніми досягненнями науки; практичні узагальнення - з досвідом, інноваційну думку – зі спостереженнями та експериментом.
Голова МР Крохмаль Н.Б.
Немає коментарів:
Дописати коментар