вівторок, 26 березня 2019 р.


Наукова поліфонія методичної ради «Джерела»


Бездоганно вивірена, фахово продумана черга денна засідання методичної ради, яка відбулася 26 березня, спонукала кожного її учасника до мотиваційного сприйняття актуальних питань. Освітяни школи-інтернату ставили на меті адсорбувати якомога більше інформації, структурувати найкорисніші ідеї і найближчим часом втілити їх у життя. Не залишилось жодного байдужого при розгляді науково-методичного алгоритму творчого зібрання педагогів «Джерела». 
Квінтесенцією методичної ради став науковий вектор, який перезапустив науково-методичну діяльність освітнього закладу на платформі співпраці з науковцями ВИШ(ів): ЗОІППО, ЗНУ, КПУ, Інституту спеціальної педагогічної корекції НАПНУ.
Тож, одностайно було прийняте рішення щодо створення перспективного плану заходів у взаємодії «Джерела» зі спеціальними кафедрами, лабораторіями,   які опікуються дітьми з особливими освітніми потребами. А задля більшої популяризації наукових доробок , як важливого фактора привернення уваги до спеціальної освіти ,
педагоги "Джерела" презентують свій науково-методичний капітал у форматі сертифікованої продукції.  Так, протягом навчального року до скарбнички передового педагогічного досвіду вчителі школи-інтернату долучили десять(!) творчих доробок та науково-експериментальних досліджень, що стали в нагоді не тільки вчителям «Джерела», а й педагогічній спільноті міста, області, України.
У конструктивній формі був затверджений алгоритм дій щодо участі педагогів освітнього закладу у спеціальній регіональній (не)конференції міні-EdCamp «Освіта в еру змін», яка відбудеться 29 березня в школі-інтернаті.

Такі творчі діалоги в черговий раз демонструють досягнення «Джерела», допомагають освітянам крокувати в ногу з українськими реформами та, беззаперечно, піднімають рейтинговий щабель освітнього закладу.



Матеріали засідання:


Презентації:

Звіт про результати роботи творчих груп:

Результативність роботи щодо опрацювання проектів:





Немає коментарів:

Дописати коментар