пʼятницю, 26 лютого 2016 р.

Особлива дитина. Як задовольнити її потреби в особистісному становленні?

Головною проблемою на шляху зближення умов та якісних результатів освітнього процесу є обмежені мовні, і, як наслідок-навчальні можливості дітей з вадами слуху.
Саме тому, одним з пріоритетів у діяльності вчителів-словесників є пошук нових підходів у роботі з учнями,а також - акцент на розробки інтерактивних уроків з використанням інформаційних ресурсів,що,в свою чергу,сприяє формуванню творчої особистості.
Вчителі кафедри гуманітарних дисциплін Шокарєва О.Є, Конограй І.В, Панфілова Г.М, Данкевич Г.Б, Васильєва Т.С не зациклюються на минулих істинах,постійно розвивають і збагачують арсенал методик і технологій.

Дата
Клас
ПІП педагога
Навчальний предмет
Тема
Види  технологій
15.02.16
6-а
Конограй  І.В.
Всесвітня література
«Сторінками улюблених казок»
Лялькотерапія
16.02.16
9-а
Панфілова Г.М.
Всесвітня література
«Лірика О.С.Пушкіна.
Болдінська осінь»
Театральна постановка
17.02.16
11
Шокарєва О.Є.
Українська література
«Леся Українка «Лілея»
Драматизація
(монолог)
19.02
11
Васильєва Т.С.
Всесвітня історія
«Початок ІІ світової війни»
Пошукова гра
29.02.16
10
Данкевич Г.Б.
Всесвітня література
«Усна народна творчість»
Відгадування загадок з опорою на зорові посилання
Стіжок за стіжком вимальовується візерунок уроку з використанням театралізованих уривків з художніх творів,інтерактивних прийомів "Я-висловлювання", "Незавершена дія", мозкових штурмів та інтелектуальних змагань.
Методична скарбниця вчителів-філологів на минулому тижні була представлена уроками,які схвилювали серця і душі нечуючих вихованців.
Зусилля цих педагогів спрямовані на соціалізацію дитини з вадами слуху та повноцінну інтеграцію її в оточуюче середовище. 

Немає коментарів:

Дописати коментар