«Bis repetita plavent»
«Двічі повторене сподобається»
(Горацій)
Засідання
МР школи-інтернату «Джерело», яке відбулося 20 січня, за своєю тематикою та
алгоритмом - ординарне, а питання, які розглядались, повторювались на попередніх
зустрічах. Але форма проведення засідання – «Методичний ринг»- сподобалась всім
присутнім і залишала небайдужими навіть скептиків.
Ведуча методичного рингу, завуч з НВР Крохмаль Н.Б., спрямувала роботу таким чином , щоб усі питання
були взаємопов’язані, а завдання - актуальними та значущими. Одним із головних питань черги денної засідання стало
відпрацювання алгоритму педагогічної ради «Стан корекційно-розвивальної,
лікувально-профілактичної роботи та реабілітаційного процесу з дітьми з
особливими потребами».
Також
було підкреслено, що для педагогів НЗ інноваційність практики стала атрибутом
часу, посилилась тенденція першочерговості функціональних змін для потреб практики.
Аналіз діяльності спонукав вчителів школи-інтернату до створення електронної джерельної бази
навчально-методичних матеріалів НЗ, що сприятиме підвищенню ефективності навчання та виховання дітей з особливими потребами .
Поєднання
поглядів, які були висловлені членами МР, дає підставу стверджувати, що такі
зустрічі є фундаментом та дорожньою картою розвитку концепції соціодинаміки
корекційно-реабілітаційної діяльності школи-інтернату «Джерело».
Немає коментарів:
Дописати коментар